Sömnlös natt

Vår hemsida

Inatt blev det inte många timmars sömn... Hon var inte ledsen, men ville bara inte sova, låg och "pratade" för sig själv och sparkade omkring sig. Och Petter som skulle upp tidigt på utbildning med jobbet. Och från typ åtta i morse till elva skrek hon nästan konstant hela tiden, jätteont i magen tror jag hon hade. Måste tänka efter på vad jag åt igår som kan ha orsakat så mycket smärta hos lilltjejen. Men nu har hon äntligen somnat så nu ska jag chansa på att hinna duscha, sen ska vi nog ut och gå en runda, om vädret håller i sig.
Är sjukt trött dock, somnade vid elva, vaknade vid två o somnade runt halv fem igen, sen vaknade jag vid kvart i åtta och sen dess har jag bara försökt trösta henne. Får försöka sova lite när Petter kommer hem kanske...
Nej nu ska jag rusa in i duschen innan hon vaknar igen!

Hej Hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0