Pinvärkar...

BM inne på förlossningen igår pratade något om pinvärkar innan vi skulle åka hem. Hade aldrig hört talas om det innan så jag fäste inte så mycket vikt vid det. Har dock under dagen kollat runt på nätet, och det är tydligen kraftfulla värkar som gör ont, men som INTE gör någon verkan, alltså som inte öppnar upp livmodern något alls. Kändes ju inte så kul att läsa precis! Surfat runt på olika forum och alla skriver olika om pinvärkar och om hur länge de håller på. Igår innan jag visste vad pinvärkar var, så gjorde det mig inget att det gjorde så fruktansvärt ont. Men idag, när jag vet att det gör ont helt utan mening, då är det inte speciellt kul längre. Och när jag surfade runt och läste så får man veta att det finns de som gått i flera dygn med pinvärkar. DYGN?! Gah, klarar jag aldrig. Och att i de flesta fall blir man igångsatt bara för att man ska få ett slut på det, och för att man inte orkar. Får väl se vad som händer, kanske inte blir bebis på en vecka med lite otur. Man ska vara mycket i upprätt läge och gå mycket. Mmm, precis som om man orkar det... Vill bara ligga nedbäddad i sängen hela tiden... Tur att jag har Petter som ser till att jag rör mig o inte ligger i sängen hela tiden....

Nej nu ska jag försöka gå ett varv runt huset igen

Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Annelie

det kanske blir 080808 som du har sagt hela tiden :)) Tänker på er!!!

2008-08-07 @ 15:26:31
Postat av: Emelie

Är inte avundsjuk på dig ;) dröjer länge innan jag gör om det igen... Håller koll på webbisar! Kramar

2008-08-07 @ 16:32:58
URL: http://enongoglola.blogg.se/
Postat av: Mia

Grattis till tjejen! Så väldigt söt!

Kram!

2008-08-09 @ 10:08:56
URL: http://thesharpwayoflife.blogg.se/
Postat av: Emilia

Grattis grattis!!! Visste väl att det var en liten flicka där inne hihi....kram Emilia och Daniel

2008-08-09 @ 11:41:08
URL: http://elmilia.blogg.se/
Postat av: M*

Aa jag har haft pinvärkar i snart 4 dygn..aj aj inte kul!

2008-10-15 @ 23:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0