Petter 29 år idag!

Vår hemsida

Sitter och segar lite, precis nattat Lilltjejen och lagt henne i vaggan... Hon har börjat sova ca 6-7 timmar i rad nu på natten, otroligt skönt!

Petter har fyllt år idag, 29 år! Av mig och Natalie fick han ett Ginkgo Biloba-träd och ett presentkort på Lizes Interiör...
Så mina päron och Alle, och Petters föräldrar var här på fika, jag hade gjort två hallon-blåbärspajer, var otroligt goda om jag får säga det själv:)
Sen fick jag höra att min faster och hennes man var i stan (de bor i Växjö) så då skickade jag ett sms att de gärna fick titta förbi och kolla in Lilltjejen och huset. Och det gjorde dem! Otroligt kul!!!

Petter o jag var ute och gick en runda på lite mer än en timme ikväll med Lilltjejen, gick upp till stan och runt sporthallen och förbi BVC och ishallen på väg hem, otroligt skönt att få röra på sig lite.

Petter är pappaledig veckan som kommer nu, ska bli skönt. Imorgon har vi inget planerat men på tisdag ska vi ta kort till tidningen och sen ska jag o Lilltjejen träffa Syrran, ska bli kul! På onsdag ska vi till BVC för att väga o mäta igen, och hon växer så det knakar, gissar på minst 2 cm till sen sist! Jag ska ställa mig på vågen igen, förra veckan hade jag 4 kg kvar till min "startvikt", får väl se vad vågen säger på onsdag!

Nej nu ska jag sova, är otroligt trött

Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0