Liten uppdatering av läget

Slemproppen, eller del av den, lossnade igårkväll med lite blod... Följdes av värkar som var ganska regelbundna, med ca 8-10 min mellanrum nästan hela natten. Men runt åtta i morse blev det lugnt och sen dess kommer de med en timmes mellanrum ca. (Typiskt att de ska komma på natten så man inget får sova!!) Dock en helt annan känsla och styrka på värkarna nu än vad det var för någon vecka sedan... Går bara och väntar på värkarna nu, så fort jag känner att en är på g blir jag skitglad. Visst är det sjukt? Jag går och väntar och längtar efter att det ska göra ont... That's me right now!

Så det var läget just nu... Så vet alla, slipper jag får en massa sms(!!!) Har fyllt på min mobil med gratis sms så jag lovar att höra av mig när det blir något...

Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0