Lägesrapport:)

Okej, läget just nu... AJ! Åkte in vid elva-tiden igår med värkar som jag tyckte var hemska. Var inne på förlossningen i 5 timmar sen skickade de hem oss. Då hade jag hunnit bada i 1½ timme, det var skönt! Värkarna blev starkare hela tiden och kom med 4 minuters mellanrum. Dock kunde de inte känna hur mycket jag var öppen för bebis huvud låg för långt ner, men de trodde max 2 cm (BARA!!). Så fick med mig 5 tabletter hem, 3 smärtstillande, en sömntablett och någon som skulle göra att värkarna skulle släppa lite så jag fick sova. Tog alla på samma gång när jag kom hem och somnade som en stock. Sov i över 12 timmar, vaknade till någon gång pga en värk. Så läget är just nu, jag går/sitter här hemma och väntar. Efter jag sovit har inte värkarna kommit igång riktigt. Men när de väl kommer gör det sjukt ont. Men kommer med kanske 20 min mellanrum... Känns väldigt konstigt att bara gå här hemma och vänta... Och tabletterna från igår har gjort mig helt snurrig och konstig.
Får väl se när det börjar hända saker igen... Nu ska jag försöka ta mig ut, är ju faktiskt fint väder idag!

Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Mikaela Kronberg

Förstår att det är jobbigt för er att gå runt och vänta nu när det har börjat sätta igång! Men så sännande =) Snart kommer ni få träffa eran lilla guldklimp...Tänker på er Många kramar Mikaela Marcus och lille Liam

2008-08-07 @ 14:03:34
URL: http://mikaelka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0