Kvantum-besök

Vår hemsida

Idag har Natalie varit på Kvantum för första gången, men hon sov sig igenom hela besöket... Vilket i och för sig var ganska skönt!:)
Igår hade vi besök av Annelie, Linda, Johan och Saga. Så nu äger Natalie sina första märkeskläder, 3 plagg av märket Espirit som hon fick av Annelie o Fidde:) Fick även kläder av farbror med familj och en skallra:)
Idag var min mormor och morfar på besök en stund, så de fick ta lite kort o mysa lite:) Mormor tycker det är så kul att hon ska heta Sonja i andranamn (Mormor heter det)! Skickade in papperna på hennes namn till skatteverket igår, Sonja Ingrid Natalie Wåhlin! (Ingrid efter Petters mormor).
Nehej nu ska jag göra Petter o Natalie sällskap framför teven med en kopp te!

Hej Hopp

Min Farmor och Natalie


Någon är lite trött


Sötnosen!


Kolla Natalies blick!:)



Kommentarer
Postat av: Mikaela Kronberg

Hej Jag är jätte glad att det inte var något ...så hilma skönt =)



Annas är allt lugnt och bara bra! Hur är det hos er? Vad kul att du frågar ;P Ja visst.. det hade varit jätte kul att ta en promenad, jag har inget för mig på torsdag eller fredag! Vi kan ta en dag som passar dig också... bara sig till =) Kram sov gått

2008-08-18 @ 21:25:09
URL: http://mikaelka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0