Kamin mm

Vår hemsida

Idag har vi varit i Torsås och beställt en kamin... Ska bli mysigt att ha till hösten/vintern!
Har börjat få otroligt ont i stygnen, inte skönt alls, svårt att sitta och gå...
Nu är Petter ute och går med Natalie, jag orkade inte följa med...
G-Farmor har varit här idag, och Natalie fick en massa fina kläder! Både sådant hon kan ha nu, och om några månader, perfekt!
Ikväll ska vi till mina päron och äta, ska bli gott... Får se hur länge jag orkar dock... Sover dock jättebra på nätterna, Natalie vaknar typ 2 ggr på natten och vill ha mat, så jag sover säkert 8-9 timmar, dock med två amningsstunder... Brukar bli ett blöjbyte med på natten men det tar Petter hand om! Han är bäst!

Bild på kaminen kommer här


Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jätte mysigt o träffa Natalie idag.. Nu kom jag in på hemsidan när jag länkade från Jeanettes sida mysko data

HA en mysig kväll nu för det ska jag ha :))

Ses snart igen...

puss (nån sov i soffan när jag kom hem)

2008-08-16 @ 19:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0