Kalmarrunda mm

Usch, har blivit lite dålig på att uppdatera, men känns inte så prioriterat längre liksom...
Igår var vi inne i Kalmar, först kollade vi på en kamin och sen åkte vi in till city. Men fy för att gå med vagnen på kullerstenen, stackars Natalie, nyäten som hon var fick pappa bära henne istället. Bestämde för att testa att äta på 4 Kök, hon var jätteduktig, började bli lite ledsen när vi precis ätit upp, men så fort vi började röra på oss igen så blev hon tyst:) Var även på Willys i Nybro innan vi åkte hem, men då bar pappa henne hela vägen, ingen ide att ta ut vagnen...:)
När vi kom hem hade lilltjejen lite ont i magen, så pappa klippte gräset och jag sprang mellan teve och skötbord. Några gånger hann jag knappt sätta på ny blöja innan det var dags att byta igen! Tror det gick åt 4 eller 5 blöjor på en timme där ett tag!
Idag har vi hängt hemma bara, inget kul väder ute alls, ena stunden lyser solen, nästa ösregnar det ner. Vid 5-tiden kom Tezze o June på besök, Natalie fick en "Diinglis" och så fikade vi, och hon sov sig igenom hela deras besök! Vid åtta gick familjen wåhlin-karlsson till mormor och morfar för att titta på Kalmar FF. Och kom precis hem nu.
Imorgon kommer G-farmor (min farmor alltså) på besök en stund... Och på kvällen blir det grillning hos mina föräldrar tillsammans med Petters föräldrar. Ska bli gott!:)
Nästa vecka ska Petter på utbildning med jobbet ons-fre så då blir vi själv 8-17. Men då ska jag o Natalie passa på att åka in till mitt jobb och säga hej någon dag. Ska bli kul att träffa de flesta (med det menar jag att alla jobbar ju inte, hade ju varit kul att träffa alla annars!!!) Så jag ska höra med Linda på jobbet vilken dag hon jobbar, det är viktigast att hon jobbar iaf! :)

Nej nu ska jag nog göra Petter sällskap framför teven... (eller om jag kanske ska gå o lägga mig?!)

Hej Hopp


Kommentarer
Postat av: Mikaela Kronberg

Så söt hon är =)

2008-08-15 @ 16:24:34
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Postat av: Emma

Hehe känner igen det där med blöjbytena, ibland går det åt många inom väldigt kort tid ;) Ta hand om er! kramar från oss!

2008-08-15 @ 20:36:55
Postat av: Ida

Vilken sötnos!

2008-08-21 @ 22:16:32
URL: http://myjuneblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0