Gårdagen och idag:)

Var hos fotografen igår, Natalie sov sig igenom hela besöket, men hellre det än att hon hade skrikit:) Tror vi fick ett kort när hon är lite halvvaken! Tog korten på Nybro Foto&Atelje hos Jimmy Stjernborg, är gratis att ta kort till tidningen där, skönt att slippa åka in till Kalmar!
Var ute o gick med Syrran o Nellie igår, fick en jättefin lekfilt och en ram att göra gipsavtryck med, perfekt!!! Fick även besök av Offe o Malin en stund igårkväll, Natalie fick en jättefin body av Malin!
Idag var vi på BVC igen för att väga och mäta lilltjejen, hon vägde idag 3185g och var 51 cm lång, har inte hänt så mycket på längden men hon har gått upp 160g på en vecka! Och jag som var orolig att jag inte hade tillräckligt med mjölk!
Sen har vi varit i Kalmar idag, jag var på Gina och köpte en tunika och en skjorta, perfekt att amma i! Sen var vi på Mio och hittade äntligen en lampa till teverummet!!! Blev även kinabuffé på Peking:)
Imorgon ska vi va hos Soc kl 13, jag trodde dock att det var kl 12 så jag har bestämt tid för att färga håret kl 14, blir lite tajt om man säger så, hon ska ju ha mat däremellan med! Men det löser vi, får väl amma henne i bilen eller så! Sen på kvällen ska vi hem till mamma o pappa o titta på fotboll, Kalmar-Gent. Blir även varma mackor där, GOTT!
Nej nu ska nog Natalie ha mat igen, och sen är det min o Petters tur att få något att äta!

Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Annika

okej, och jag smygläser hos dej =) grattis till er söta lilla Natalie!!

2008-08-27 @ 23:06:20
URL: http://ponte07.blogg.se/
Postat av: Jeanette och Hugo

Hej!

Vi ska också upp och skriva på faderskapspapper idag! Har hört att det ska vara som ett litet förhör nästan.. Hoppas allt är bra med er!

Kram från oss!

2008-08-28 @ 09:06:11
URL: http://sensommarbarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0