25årsfest!

Var på 25årsfest igår, hade otroligt trevligt. Orkade dock inte hela kvällen, utan vid elvatiden åkte jag o Petter hem... Men innan dess hade vi hunnit med att äta potatissallad o grillat, tävlat o ätit tårta:) Tom jag tävlade. Petter o Marcus var på lag först men Marcus o Mikaela åkte hem tidigare för de hade lilla Liam med sig, 2 veckor gammal bara:) Men jag övertog Marcus plats i de två sista grenarna. Och det gjorde jag bra, vi jobbade oss upp från en sista plats till en delad femteplats (av 7 lag). Första grenen var att smälla en ballong på kortast tid genom att ha den mellan sig, där kom P o M näst sist! Sen var det gurkrace, springa en bana med en gurka mellan benen o sen växla till nästa utan att använda händerna, de kom näst sist även där:) Sen var det stövelkast, vartannat kast tills de nådde över en streckad linje, gick väl inte så bra, P fick in ett kast på ca 5 meter, o M på 10 meter, dock kastade M åt fel håll:) De två sista grenarna var jag med istället för M, skulle ha en femma i röven o springa en bana utan att tappa den, snacka om att knipa:) Sen släppa ner den i en hink! Vi kom fyra tror jag, och jag sprang! Höggravid, och det var inte skönt... Men vad gör man inte när det är tävling! Sista grenen skulle man blåsa upp en ballong, störst på 1,5 min, med hjälp av en madrasspump. Jag stod framför P med ballongen o han hade pumpen mellan benen och fick inte använda händerna, summa kardemumma, det såg ut som han juckade på mig bakifrån. Aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Särskilt de par som innehöll två killar:) Sam o Jimmy såg ut att vara ganska bra på detta:) Petter lyckades filma dem, så vi får väl se om det hamnar på youtube:) Haha...

Nej nu ska jag göra Petter sällskap i soffan

Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Mikaela Kronberg

Haha jag har heller inte skrattat så mycket på väldigt länge! tycker lekana var riktigt roliga =)Tänker på er många Kramar

2008-08-04 @ 21:21:42
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Postat av: Sam

Haha! Jag vet inte om jag vill se mig och Jimmy! Vi gjorde det lite väl seriöst. ;)

2008-08-07 @ 22:12:39
URL: http://samintheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0