Tapetprover:)

Har varit och kollat på tapeter idag.. Kommer blir sjukt fint!

Denna blir det i hallen uppe, tillsammans med svart golv!


Denna blir det som fondvägg i vårt sovrum tillsammans med vitlaserat ekgolv!


Denna blir det på en vägg i hallen nere, en liten fondvägg till!



Och denna tapeten är jag förälskad i, och vill ha någonstans!



Vid 15.30 ska jag till frissan och klippa mig o färga eller slinga håret. Äntligen!
Och ikväll blir det fotboll tillsammans med Mamma...

Tack o hej


Kommentarer
Postat av: Mikaela Kronberg

Hej gick förbi ett nya hus idag när jag skulle hälsa på Mamma! måste säga att ni har köpt ett mycket fint hus...är så avis =) Hoppas man får komma
och hälsa på någon gång för er trägård är så mysig ;-) Lycka till med allt

Kram

2008-04-15 @ 14:38:06
URL: http://mikaelka.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej gick förbi ert nya hus idag när jag skulle hälsa på Mamma! måste säga att ni har köpt ett mycket fint hus...är så avis =) Hoppas man får komma
och hälsa på någon gång för er trägård är så mysig ;-) Lycka till med allt

Kram

2008-04-15 @ 14:39:23
Postat av: Annelie

vardagsrummet kanske? Ska bli roligt o komma o kolla sen idag!

2008-04-16 @ 09:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0