Nästa veckas schema!

Nästa vecka blir en händelserik vecka!
Måndag: Fyller 24 år, ska klippa och färga (slinga?) håret
Tisdag: VI FÅR NYCKLARNA TILL HUSET!!! Och förhoppningsvis kommer sofforna och fåtöljen!
Onsdag: Flytt av småplock och upplock i huset, förhoppningsvis kommer vårt bord med stolar
Torsdag: Jobbar, Flytt av ännu mer småplock (bord+stolar?)
Fredag: Flyttar helt så vi får sova första natten i huset (bord+stolar?) (Ev. jobba?)
Lördag: Ev mer flytt, även städa lägenheten
Söndag: Fortsätta städa så det blir helt klart, fira mig på kvällen i huset:)

Åååh vad jag längtar till nästa vecka!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Du glömde att jag kommer på tis o hälsar på!!!! ;))

2008-04-11 @ 20:57:14
Postat av: Annelie

ons menar jag ;))

2008-04-12 @ 18:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0