Hot som fullföljs...

Hota aldrig med något som du sen inte vågar fullfölja. Ett ganska bra motto att ha som förälder... Man hör så mycket hot om olika saker från föräldrar när man står i kassan, men om de håller dem det vet jag ju aldrig. Men jag hörde ett hot idag som jag LOVAR att hennes föräldrar inte vågade fullfölja. Deras dotter på MAX 3 år sprang mot dörrarna och ut mot parkeringen. Då ropar mamman att "springer du hela vägen ut, så får du springa hela vägen hem". Men flickan bara skrattade och fortsatte springa ut. Och jag har svårt att tro att den mamman lät sin dotter på 3 år springa hem. Eller har jag fel?

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag hör åxå massa hot varje dag... "om du inte lugnar ner dej så får du inte åka till din kompis"
"kom vi går nu, annars får du stanna här"

2008-04-05 @ 18:25:09
Postat av: Anonym

Tyvärr så är det oftast så.. och jag kan nästan lova er att ni också någon gång kommer att ta till det när ni har barn!

2008-04-08 @ 12:46:19
Postat av: Yngsta brodern

Får hoppas att det inte stämde iaf=)mitt systerbarn kommer inte få några hot, iaf inte av mej=)

2008-05-05 @ 13:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0