Har tråkigt!

Har egentligen inget alls att skriva. Har bara så sjukt tråkigt, kom hem från jobbet för typ en timme sedan. Petter är på fotboll så jag tänkte krypa upp i soffan o glo på teve. Men det är ju bara SKIT på teve ikväll,, SUCK! Så det fick bli en stor tallrik med flingor o mjölk lite snabbt o sen sätta sig här istället. Jobbar imorgon med, 10-16 så det är kortdag, ganska skönt. Ledig på söndag, men ska ut till Maria (på jobbet) och fika hos henne. Är ett gäng som ska dit, ska bli kul!

Var hos MVC i onsdags, fick höra hjärtljud igen, alltid lika underbart. Hjärtljuden låg på 139, och enligt en kompis betyder det en kille, men vi får väl se:) Fick även veta att jag är RHnegativ, endast 15% som är det, resten 85% är RHpositiva. Så det kan bli lite andra procedurer efter förlossning med spruta och grejjor. Men det ska jag väl fixa... Läst en massa om det, men man ska inte oroa sig i onödan... Mätte magen med och den var 24 cm, och jag har gått upp till 62.4 kg. Så än så länge har jag gått upp 6 ½ kg...

Fan nu börjar magen göra sig mer påmind, innan syntes den bara, nu är den i vägen, när man ska böja sig ner, när man ska ta på skorna eller när man ska luta sig framåt vid bordet för att inte spilla... Hmm :) Och numera i infodisken på jobbet om någon ska gå förbi mig måste jag flytta mig, innan räckte det med att ställa sig nära disken... GAH!

Måste ju bara få tala om att "vi" leder Allsvenska efter sju omgångar med 6 poäng. Känns så skönt, Kalmar vinner sina matcher och alla andra resultat går deras väg. Kan inte bli bättre! Än så länge bara sett en match på plats men så fort det bara bli lite varmare så får v åka ner o kolla. Har sett alla utom en match på teve... Imorgon kl 16 smäller det mot Elfsborg, på TV4. Jobbar ju till 16 så får skynda mig hem!

Ha det bra alla! Nu ska jag spela lite spel.

Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0