Gah!

Står i kassan nu, inte haft en enda kund än så länge. Igår räknade jag alla kunder jag hade, skrev ett streck på en postitlapp för varje betalande kund. Jag stod 2½ timme och hade 25 kunder, vilket blir en kund var sjätte minut... Kan ju säga att tiden inte gick fort igår precis... Och än så länge har jag inte haft en enda kund... Men har ju bara stått 20 min än så länge...

Idag är en skitdag, är på otroligt lågt humör, vill egentligen bara ligga hemma i sängen och tycka synd om mig själv och gråta en skvätt. Sånt humör är jag på just nu...

Tur att jag har min underbara sambo. Räcker med att jag bara ser honom så blir jag glad (-are)... Du är bäst Petter, älskar dig mest!

Hej Hopp, kommer kanske mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0