Blandad kompott

Jobb, jobb, jobb...

Men har ganska okej tider måste jag säga. Igår jobbade jag 12-19.30. Jobbar 3 timmar, rast en timme o sen jobba 3½ timme, sen slut för dagen. Och likadant idag, och imorgon. Så dagarna när man börjar tolv är helt okej!

Och Agnes sparkar och sparkar, så skönt att känns, okej lite ont gör det ibland, men det gör inget:) Brukar sparka Petter i huvudet när han lägger sitt huvud på min mage!

På måndag ska vi till banken och fixa med alla pengar, sen på kvällen blir det fotboll, KFF-Ljungskile, första hemmamatchen!

Sen går vi nu bara o väntar på att få nycklarna så vi kan flytta in i huset. Får nycklarna den 15 April, dagen efter min födelsedag, så bättre present kan man inte få:) Sen har vi till den 20 April sen ska vi va ute ur våd lägenhet o den ska vara städad och klar. Men det borde inte vara några problem. Jag har tagit ledigt så jag jobbar bara torsdagen den 17 april den veckan. Skulle jobbat tors-sön annars, men har inte tid, ska ju flytta:) :) :) Sen den 20 ska vi nog fira mig i huset, ska bli otroligt kul. Blir lite spartanskt bara då vi kanske inte fått så mycket möbler, men har ju alltid trädgårdsmöblerna att ta till... Ooh vad jag längtar nu!

Kommer kanske mer senare, blir mycket i kassan idag, då Emelie e sjuk... Martin e här några timmar o jobbar så jag slipper stå sjävlv hela dagen, som tur är! 8 timmar i kassan hade jag aldrig orkat! Men nu blir det nog bara 5-6 timmar...  SEGT!!!

Hej Hopp

Glöm inte kolla in

http://www.orsjoif.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0